Prowadzisz firmę w branży? Szukasz możliwości współpracy? Napisz do nas >
Znajdźcie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i skorzystaciej z naszej pomocy
Jesteśmy tu, aby Was wesprzeć
Jeśli macie pytania, napotkaliście problem lub chcecie zgłosić reklamację, skorzystajcie z poniższych opcji. Znajdziecie tu odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, możliwość zgłoszenia problemu lub procedurę reklamacyjną. Zadbamy o to, by Wasze doświadczenie było jak najbardziej satysfakcjonujące.
FAQ
Przejdźcie do naszej sekcji najczęściej zadawanych pytań, gdzie znajdziecie odpowiedzi na najczęstsze wątpliwości dotyczące naszych usług, funkcji stron weselnych oraz procesu zamawiania.
ZOBACZCIE LISTĘ PYTAŃ
Zgłoś problem
Jeśli napotkaliście jakiekolwiek trudności lub pojawiły się nieoczekiwane problemy, skontaktujcie się z naszym zespołem wsparcia. Jesteśmy gotowi pomóc rozwiązać każdy problem.
POINFORMUJCIE NAS
Zgłoś reklamację
Skontaktujcie się z nami, aby rozpocząć proces reklamacyjny wybranej usługi. Zapewniamy szybkie i profesjonalne rozpatrzenie Waszej sprawy, abyście otrzymali pełną satysfakcję z naszej oferty.
PRZEJDŹCIE DO ZGŁOSZENIA
wasze najczęściej zadawane pytania
Macie jakiekolwiek pytania lub wątpliwości? Sprawdźcie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i dowiedzcie się, jak łatwo możecie stworzyć swoją stronę weselną!
Informacje ogólne
Ślubna strona internetowa to spersonalizowana wizytówka, która pozwala Parze Młodej dzielić się informacjami o ślubie, takimi jak szczegóły ceremonii, mapa dojazdu, RSVP, galeria zdjęć oraz innymi istotnymi wiadomościami dla gości.
Strona internetowa pozwala zaoszczędzić czas i papier, upraszcza komunikację z gośćmi oraz oferuje elegancki sposób prezentacji szczegółów Waszego ślubu.
Maksymalny czas to 2 dni robocze od otrzymania Waszej płatności, natomiast zazwyczaj proces tworzenia strony zajmuje tylko kilka godzin! Po otrzymaniu od Was wszystkich informacji, przygotujemy stronę, która będzie gotowa do użycia.
Nasze strony są bardzo przystępne cenowo. Oferujemy trzy różne pakiety, które zostały specjalnie dostosowane, aby spełniać najważniejsze potrzeby nowożeńców. Dokładne kwoty znajdziecie na podstronie „Cennik”.
Absolutnie nie! Cały proces jest prosty i nie wymaga żadnych umiejętności technicznych. Po prostu podajcie nam wszystkie potrzebne informacje, a my zajmiemy się resztą.
Wasza strona będzie dostępna dla wszystkich osób, które otrzymają od Was link. Dodatkowo, strona może być zabezpieczona hasłem, aby zapewnić pełną kontrolę nad dostępem do niej.
Tak, oferujemy galerię wzorów stron, które można dokładnie przejrzeć przed zakupem.
Proces zamówienia
To bardzo proste! Zamówienie składa się za pomocą naszej platformy – wystarczy wybrać wzór, wypełnić formularz zamówienia online oraz dokonać płatności. Po jej zaksięgowaniu otrzymacie wiadomość email z dedykowanym linkiem do formularza, który pozwoli wam przekazać do nas wszelkie treści do umieszczenia na stronie.
Tak, podczas zakupu możecie wybrać adres, np. „ania-i-tomek” w ramach naszej platformy. Oznacza to że przykładowy pełny adres będzie wyglądał następująco: ania-i-tomek.naszetak.pl lub ania-i-tomek.nasze-tak.pl
W formularzu dotyczącym treści do umieszczenia na stronie jedyną wymaganą informacją jest adres email dla wiadomości RSVP. W przypadku pozostałych pól nie narzucamy wymaganych informacji, a jedynie sugeruje co mogłoby się w nich znajdować – treści te pozostają do Waszej własnej dyspozycji.
Zależnie od wybranego pakietu możecie zostać poproszeni o uzupełnienie dodatkowych wymaganych danych np.:
– daty uruchomienia strony z personalizowanym podziękowaniem,
– listy prezentów online,
– interaktywnej osi czasu „Wasza Historia”,
– odnośnika do albumu zdjęciowego.
Nasz system pozwala na wypełnienie formularza zaraz po zakupie usługi (po zaksięgowaniu płatności) lub możecie wypełnić go w dogodnym dla Was czasie.
Pamiętajcie, że im dłużej będziecie zwlekać z jego wypełnieniem tym później otrzymacie gotową stronę, ponieważ bez informacji nie będziemy mieli jak jej stworzyć!
Personalizacja
Nasze strony mogą być stworzone w dowolnym języku jaki potrzebujecie, natomiast na ten moment strony są przygotowywane w jednym wybranym języku na raz.
Możecie dostosować wszystkie treści tekstowe widoczne na stronie, przesłać zdjęcia do uzupełniania przygotowanych na nie miejsc, a także dostosować zawartość sekcje takich jak:
– formularz RSVP,
– lista prezentów online,
– interaktywna oś czasu „Wasza Historia”,
– personalizowane podziękowaniem.
Tak, zdjęcia i film mogą być dodane do strony – wystarczy przesłać je do nas, a my zajmiemy się resztą, aby idealnie wpasowały się w wybrany design.
Jeżeli chcecie pochwalić się większą ilością zdjęć niż przewiduje wzór niezbędne jest samodzielne ich udostępnienie i przesłanie do nas linku do umieszczenia w odnośniku na stronie.
W przypadku filmów nie ma potrzeby ich przesyłania do nas, ze względu na ich duże rozmiary. Wystarczy, że przekażecie nam link do Waszego filmu np. na Youtube, Vimeo, Tiktok, itp.
Każdy wzór ma swoje własne ograniczenie co do określonej liczby sekcji, zdjęć, itp. wynikające bezpośrednio z jego wyglądu. Aby się z nimi zapoznać, po prostu odwiedźcie stronę danego wzoru i przekonajcie się sami.
Tak, jeśli po utworzeniu strony zajdą jakiekolwiek zmiany (np. zmiana godziny ceremonii, miejsca czy programu), po prostu skontaktujcie się z nami za pomocą formularza Zgłoś Zmiany lub skorzystacie z przycisku w zakładce Wsparcie w waszym koncie, a my zaktualizujemy stronę zgodnie z życzeniami.
Płatności
Korzystamy z usług znanej bramki płatności Przelewy24, dzięki czemu dokonacie wszystkich opłat szybko i bezpiecznie. Dokładne informacje o dostępnych formach płatności możecie znaleźć na stronie Formy Płatności.
Oczywiście! Istnieje możliwość wystawiamy faktury VAT do każdego zamówienia złożonego na naszej platformie.
W przypadku faktur dla przedsiębiorców, w formularzu zamówienia należy zaznaczyć „Chcę prosić o fakturę VAT” oraz wypełnić pole z nazwą firmy oraz numerem NIP. Wystawiona faktura będzie dla was dostępna do pobrania w waszym koncie, w podsumowaniu danego zamówienia.
kontakt i współpraca
Oczywiście! Nasz zespół wsparcia klienta jest do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku.
W celu ułatwienia i przyspieszenia całego procesu skorzystajcie z dedykowanych formularzy:
– Zgłoś problem – jeżeli zauważyliście jakiś problem z naszą platformą, wzorem online lub waszą stroną ślubną,
– Zgłoś reklamację – jeżeli macie zastrzeżenia dotyczące naszej usługi,
– Kontakt – jeżeli macie jakiekolwiek inne pytania lub potrzebujecie rozwiązania skrojonego specjalnie do Waszych potrzeb.
Wszystkie złożone przez was zgłoszenia trafiają bezpośrednio do naszego systemu obsługi klienta. Aby zapoznać się z ich statusem lub sprawdzić naszą odpowiedź po prostu odwiedźcie zakładkę „Wsparcie” w Waszym koncie.
Jedynym wyjątkiem są wiadomości wysyłane przez formularz kontaktowy oraz zgłoszenia do Programu Partnerskiego, które nie wymagają posiadania konta, a konwersacje prowadzone są drogą mailową.
Dla wszystkich zainteresowanych oferujemy możliwość nawiązania współpracy w różnym zakresie wraz z uwzględnieniem indywidualnych warunków. W celu zapoznania się z dokładnymi szczegółami sprawdźcie stronę naszego Programu Partnerskiego.
kwestie dodatkowe
Tak, wszystkie nasze strony są w pełni responsywne i świetnie wyglądają na różnych urządzeniach.
Nie, Wasza strona nie będzie dostępna w wyszukiwarkach np. Google – w ten sposób dbamy o Waszą prywatność.
Strona będzie dostępna przez minimalny okres 12 miesięcy od daty aktywacji. Każdy pakiet można jednak rozszerzyć przy zakupie do 24 lub 36 miesięcy.
Istnieje również możliwość przedłużenia już zakupionej usługi po wygaśnięciu wybranego okresu – prosimy o kontakt indywidualny.
Tak, możecie poprosić o usunięcie strony w dowolnym momencie! Wystarczy, że napiszecie do nas wiadomość z adresu mailowego na jakie założone jest wasze konto, w treści której podacie wybraną stronę do usunięcia.
Pamiętajcie, że usunięcie strony na bezpośrednią prośbę klienta nie jest podstawową do uzyskania zwrotu kwoty za pozostały okres pakietu.
Wasza miłość zasługuje na wyjątkową oprawę. Strony ślubne, które mówią więcej niż tysiąc słów.
Nasze promocje

Black Friday - Największa promocja w roku!
Najlepszy moment na decyzję? Teraz! Z okazji Black Friday przygotowaliśmy dla Was 20% rabatu na wszystkie pakiety ślubne. Wpiszcie kod BLACKFRIDAY i stwórzcie wyjątkową stronę, która zachwyci gości.

Wielkanocna zniżka – Czas wiosnnej miłości!
Zróbcie świąteczny krok w stronę Waszego wymarzonego ślubu! Z okazji Wielkanocy przygotowaliśmy dla Was 10% rabatu na wszystkie pakiety ślubne. Wystarczy, że użyjecie kodu WIELKANOC. Niech ta wiosna będzie początkiem pięknej historii!

Walentynkowa obniżka – Miłość w powietrzu!
Z okazji Walentynek mamy dla Was romantyczną niespodziankę! Skorzystajcie z kodu MIŁOŚĆ i otrzymajcie 10% rabatu na pakiety weselne. To idealny czas, by zacząć planować Wasz niezapomniany dzień miłości. Oferta ważna do 14 lutego – zakochajcie się w swoich ślubnych marzeniach!
Kategorie wzorów
pomoc i wsparcie
inne informacje
program partnerski